Často kladené otázky
V této sekci najdete odpovědi na často kladené otázky ohledně fungování našeho online obchodu, podmínek dodání a platby, stejně jako k lékům, které nabízíme.
Pokud máte další dotazy nebo se chcete dozvědět více o produktech v našem e-shopu, neváhejte nás kontaktovat.
Často kladené otázky a odpovědi:
Nabízíme jak generické, tak originální přípravky. Můžete si objednat oba typy, ale generická verze je levnější, protože se na ni nevztahují náklady na reklamu. Generikum má stejný účinek jako originální lék, jen za výhodnější cenu.
Úplný seznam dostupných léků najdete na našich webových stránkách v sekci „Produkty“. Některé přípravky však spadají do kategorie kontrolovaných látek, a zákon vyžaduje, abyste před jejich užitím podstoupili osobní lékařskou prohlídku. V takových případech není možné tyto léky prodávat online. Mezi tyto léky patří například Valium, Lorazepam, Ativan, Diazepam, Clonazepam a Klonopin.
Generikum znamená, že se používají stejné účinné látky, jen pod jiným názvem. Obsah tablet v naší generické verzi je naprosto totožný s originálním přípravkem. Generické léky se obvykle liší tím, že nejsou aktivně propagovány.
Existuje několik důvodů, proč jsou naše produkty levnější než u konkurence. Léky se do země dostávají bez registrace, což znamená, že nejsou zatíženy daněmi. Neutrácíme za marketing, výrobce sídlí v offshore zóně a náklady na výrobu jsou výrazně nižší. (Dětská práce není používána.)
Název, který je uveden na každé tabletě, označuje účinnou látku, která byla použita. Složení generických léků je naprosto totožné s originálními přípravky – jediný rozdíl je v názvu.
Zákon výrobcům generik zakazuje používat obchodní název originálního léku, protože by to představovalo porušení autorských práv. Je však zcela legální používat stejné účinné látky pro výrobu vlastních léčiv.
Stejně jako u názvů léků se může lišit i tvar tablety podle jednotlivých výrobců. Proto generické tablety vypadají jinak, ale obsahují stejné účinné látky jako originální verze.
Rozdíl spočívá v rychlosti účinku a způsobu vstřebávání. Měkké kapsle působí rychleji a rozpouštějí se pod jazykem. Díky tomu je možné konzumovat alkohol nebo tučná jídla i před pohlavním stykem. Běžné tablety nepůsobí tak rychle jako měkké kapsle a jejich kombinace s alkoholem se důrazně nedoporučuje.
Tablety jsou dodávány v blistrových baleních po deseti kusech v každém. Objednávky obsahující 60 tablet (6–10 balení) jsou zasílány v jednom balíčku. Větší objednávky jsou rozděleny do dvou nebo více zásilek a doručeny v samostatných obálkách.
Pokud na našich stránkách nenajdete lék, který hledáte, kontaktujte nás co nejdříve. Uděláme vše pro to, abychom ho zajistili a zařadili do naší nabídky.
Všechny naše produkty jsou vyráběny a expedovány z Indie. Jsou schváleny indickým úřadem pro kontrolu potravin a léčiv (FDA) pro vývoz.
Po odeslání objednávky je váš požadavek předán do našeho systému, kde licencovaný lékař zkontroluje vámi zadané informace a schválí nebo zamítne objednávku.
Pokud je schválena, lékař vystaví předpis, který je odeslán do našeho systému, a lékárna připraví léčivo k okamžitému odeslání.
Abychom zajistili co nejrychlejší zpracování vaší objednávky, v současné době přijímáme pouze platby platební kartou, kryptoměnami a přes SEPA převod. Jakmile je platba schválena, vaše produkty jsou zabaleny a ihned odeslány.
V současné době přijímáme karty Visa, Mastercard, Amex, JCB, Diners Club, Discover a Maestro.
Vaše platební karta bude zpoplatněna ve chvíli, kdy bude vaše objednávka zpracována a schválena fakturačním oddělením společnosti.
Naše společnost se zavazuje chránit vaše osobní údaje a bezpečně uchovávat veškeré soukromé informace. Pro úplnou transparentnost odkazujeme na část „Ochrana osobních údajů“ v našich Obchodních podmínkách na stránce s objednávkou.
Upozorňujeme, že používáme špičkovou šifrovací technologii, která zajišťuje maximální ochranu při přenosu údajů o platebních kartách a dalších citlivých informacích. Naše online systémy pravidelně procházejí bezpečnostními audity, abychom zajistili stabilní a bezpečné prostředí pro vaše objednávky.
Objednávku můžeš zrušit, pokud ještě nebyla odeslána. Pokud už byla zásilka odeslána, bohužel není možné objednávku stornovat ani okamžitě požadovat vrácení peněz.
Podrobné informace o storno podmínkách najdeš v sekci „Podmínky“ na naší objednávkové stránce.
SSL šifrování (také známé jako HTTPS) je způsob zabezpečení soukromých informací, které se přenášejí přes internet. Tento typ šifrování využívá infrastrukturu veřejných klíčů (PKI), která ověřuje důvěryhodnost webových stránek. Pomocí páru veřejného a soukromého klíče se šifrují identifikátory, zprávy a data tak, aby byla během přenosu chráněna před neoprávněným přístupem.
Abyste si ověřili, že komunikace s naším webem je šifrovaná, měl by se ve vašem prohlížeči zobrazit malý symbol zámku nebo klíče. Také si můžete všimnout, že adresa začíná https:// namísto běžného http://.
SSL šifrování (HTTPS), poskytované certifikovanou autoritou, zajišťuje bezpečný přenos citlivých údajů a chrání vaši interakci s naším webem.
Zákazníci starší 18 let jsou vítáni k nákupu všech produktů na našich webových stránkách. Osoby mladší 18 let bohužel neobsluhujeme.
V současné době nabízíme dvě možnosti doručení: kurýrní službu (s možností sledování zásilky) a mezinárodní doporučenou leteckou poštu.
Naše společnost doručuje produkty do celého světa.
Pokud dojde k problémům s doručením vaší objednávky, kontaktujte co nejdříve naši zákaznickou podporu a my uděláme vše pro to, abychom situaci co nejrychleji vyřešili.
Pokud máte s objednávkou jakýkoli problém, kontaktujte naši zákaznickou podporu – produkt vám zašleme znovu nebo vám vrátíme peníze. Podrobnější informace najdete v sekci s našimi podmínkami na webových stránkách.
Zákazníci si mohou vybrat ze dvou způsobů doručení. Letecká pošta nebo doručení prostřednictvím US Postal Service (pro americké zákazníky) může trvat 2–3 týdny, ale balíček může dorazit i dříve. Doručení přes kurýrní službu EMS trvá přibližně 5–7 pracovních dnů (kromě svátků).
Pokud jste dosud neobdrželi potvrzovací e-mail, je možné, že jste při zadávání objednávky uvedli nesprávnou e-mailovou adresu. E-mail také mohl být zablokován nebo přesunut do složky spamu. Nakonec doporučujeme zkontrolovat, zda nemáte plnou e-mailovou schránku.
Pokud byla vaše platba zamítnuta, zkontrolujte nejprve, zda jste zadali správné platební údaje. Pokud jsou údaje správné, ověřte si u vaší banky nebo karetní společnosti, zda povoluje online transakce, a zda máte na účtu dostatek prostředků pro pokrytí objednávky.
Někdo musí být v době doručení doma, aby zásilku podepsal. Pokud nikdo nebude k dispozici k podpisu, pošta vám zanechá oznámení s výzvou k vyzvednutí balíčku na místní pobočce.
Pokud chcete zkontrolovat stav své objednávky, můžete se přihlásit na naší stránce podpory a zobrazit tam příslušné informace. U všech objednávek zasílaných kurýrem poskytujeme také sledovací číslo zásilky.
Několik dní po odeslání objednávky vám zašleme sledovací číslo spolu s odkazem na webovou stránku, kde můžete online sledovat aktuální stav doručení.
Pokud jste svou objednávku vůbec neobdrželi, nejprve kontaktujte svou místní poštu a ověřte, zda se balíček nenachází tam. Pokud se balíček na poště nenachází, obraťte se na naše oddělení expedice, které podnikne další kroky.
Pamatujte, že zásilka odeslaná leteckou poštou by měla dorazit maximálně do tří týdnů a zásilka přes kurýra do deseti dnů.
U větších objednávek rozdělujeme zásilku do několika samostatných balíčků. Počkejte prosím ještě několik dní, než dorazí zbytek objednávky. Pokud se tak nestane, kontaktujte naše expediční oddělení pro další pomoc.
Pojištění je vyžadováno pro případ, že dojde ke ztrátě nebo poškození zásilky během doručení poštou. V případě vrácení peněz se náklady na pojištění nevrací.